Jak pracować, by nie żałować? – RocketJobs.pl rusza z nową kampanią, w której edukuje pracowników, jak poradzić sobie z żalem w pracy

RocketJobs.pl, nowoczesny portal pracy dedykowany branżom cyfrowym, wystartował z kampanią digitalową www.jakpracowacbyniezalowac.pl. W ramach projektu powstała seria filmów video o charakterze dokumentalnym, w których pracownicy z różnych pokoleń dzielą się swoimi doświ...
To od Ciebie zależy, którą wersję siebie karmisz – postaw na tę fajną i poznaj swoje prawa! – przekonuje Rocketjobs.pl w najnowszej kampanii

Rocketjobs.pl, dynamicznie rozwijający się job board dla pracowników z segmentu white collar, rusza z nową kampanią digitalową poświęconą prawu pracy www.prawopracyjestmegafajne.pl. Jednym z jej głównych elementów jest spot video w przewrotny sposób przedstawiający korzy...
Ogłoszenie o pracę jest tak złe, że masz ochotę użyć piły mechanicznej? – Rocketjobs.pl w nowej kampanii edukuje pracodawców

Rocketjobs.pl, jobboard dla pracowników umysłowych, zapytał swoich użytkowników jak powinna wyglądać dobra oferta pracy. Na podstawie ich odpowiedzi zrealizował kampanię digitalową pod hasłem Jak pisać SPOKO ogłoszenia o pracę? Jej główną osią jest spot video pokazujący ...
"Zetki" przejmują stery na rynku pracy. Kampania Rocketjobs.pl o GenZ nagrodzona w Konkursie KTR!

Pokolenie Z przejmuje głos na rynku pracy. Głośna kampania portalu Rocketjobs.pl o Gen Z została nagrodzona w prestiżowym konkursie polskiej branży kreatywnej KTR w kategorii Communication1. Brązowa statuetka za serię filmów #Rozmowyopracy to dowód na to, że urodzone pod...
Ciuchom z przeszłości daj drugą szansę w pracy przyszłości – nowa kampania Rocketjobs.pl

Portal pracy Rocketjobs.pl wystartował z nową kampanią pod hasłem Druga Szansa: Ciuchom z przeszłości daj drugą szansę w pracy przyszłości. Zaplanowane w jej ramach działania mają służyć do promocji wtórnego obiegu ubrań, ale to tylko jedna z warstw akcji. Moda cyrkularn...
Wejdź do świata pracy przyszłości z RocketJobs.pl! – start najbardziej kosmicznej kampanii roku Misja: Praca

Najszybciej rozwijający się jobboard w Polsce – RocketJobs.pl wspólnie z agencją 180heartbeats zrealizował kampanię digitalową pod hasłem Misja: Praca. Nowy spot reklamowy startupu nawiązuje do wizji platformy jako portalu pracy przyszłości oferującego najlepsze na rynku...
Wsłuchaj się w głos pokolenia pracy przyszłości - RocketJobs.pl startuje z kampanią o GenZ!

Ruszyła kampania digitalowa RocketJobs.pl pod hasłem GenZ!, zrealizowanawe współpracy z serwisem Gazeta.pl. Seria filmów video porusza temat podejścia do pracy pokolenia Z. Spoty będą emitowane w formatach reklamowych display i social mediach marki. Za koncept kreatywny ...
„W poprzedniej pracy nie było OK”. Krzysztof Stanowski w kampanii rocketjobs.pl zachęca do zmiany pracy na lepszą

Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, wystąpił w nowej kampanii reklamowej portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it „Misja Zmiana”, w której namawia do zmiany pracy na własnych warunkach. Jest to kolejna wspólna akcja marek ze Stanowskim. Do „pracy marzeń” na Teneryf...
Jak pracować, by nie żałować? – RocketJobs.pl rusza z nową kampanią, w której edukuje pracowników, jak poradzić sobie z żalem w pracy

RocketJobs.pl, nowoczesny portal pracy dedykowany branżom cyfrowym, wystartował z kampanią digitalową www.jakpracowacbyniezalowac.pl. W ramach projektu powstała seria filmów video o charakterze dokumentalnym, w których pracownicy z różnych pokoleń dzielą się swoimi doświ...
To od Ciebie zależy, którą wersję siebie karmisz – postaw na tę fajną i poznaj swoje prawa! – przekonuje Rocketjobs.pl w najnowszej kampanii

Rocketjobs.pl, dynamicznie rozwijający się job board dla pracowników z segmentu white collar, rusza z nową kampanią digitalową poświęconą prawu pracy www.prawopracyjestmegafajne.pl. Jednym z jej głównych elementów jest spot video w przewrotny sposób przedstawiający korzy...
Ogłoszenie o pracę jest tak złe, że masz ochotę użyć piły mechanicznej? – Rocketjobs.pl w nowej kampanii edukuje pracodawców

Rocketjobs.pl, jobboard dla pracowników umysłowych, zapytał swoich użytkowników jak powinna wyglądać dobra oferta pracy. Na podstawie ich odpowiedzi zrealizował kampanię digitalową pod hasłem Jak pisać SPOKO ogłoszenia o pracę? Jej główną osią jest spot video pokazujący ...
"Zetki" przejmują stery na rynku pracy. Kampania Rocketjobs.pl o GenZ nagrodzona w Konkursie KTR!

Pokolenie Z przejmuje głos na rynku pracy. Głośna kampania portalu Rocketjobs.pl o Gen Z została nagrodzona w prestiżowym konkursie polskiej branży kreatywnej KTR w kategorii Communication1. Brązowa statuetka za serię filmów #Rozmowyopracy to dowód na to, że urodzone pod...
Ciuchom z przeszłości daj drugą szansę w pracy przyszłości – nowa kampania Rocketjobs.pl

Portal pracy Rocketjobs.pl wystartował z nową kampanią pod hasłem Druga Szansa: Ciuchom z przeszłości daj drugą szansę w pracy przyszłości. Zaplanowane w jej ramach działania mają służyć do promocji wtórnego obiegu ubrań, ale to tylko jedna z warstw akcji. Moda cyrkularn...
Wejdź do świata pracy przyszłości z RocketJobs.pl! – start najbardziej kosmicznej kampanii roku Misja: Praca

Najszybciej rozwijający się jobboard w Polsce – RocketJobs.pl wspólnie z agencją 180heartbeats zrealizował kampanię digitalową pod hasłem Misja: Praca. Nowy spot reklamowy startupu nawiązuje do wizji platformy jako portalu pracy przyszłości oferującego najlepsze na rynku...
Wsłuchaj się w głos pokolenia pracy przyszłości - RocketJobs.pl startuje z kampanią o GenZ!

Ruszyła kampania digitalowa RocketJobs.pl pod hasłem GenZ!, zrealizowanawe współpracy z serwisem Gazeta.pl. Seria filmów video porusza temat podejścia do pracy pokolenia Z. Spoty będą emitowane w formatach reklamowych display i social mediach marki. Za koncept kreatywny ...