Rocketjobs.pl – nowoczesny portal pracy dedykowany branżom cyfrowym przechodzi rebranding. Odświeżone logo oraz zupełnie nowa identyfikacja wizualna jest konsekwencją zmian w strategii biznesowej firmy – ukierunkowaniem się na kategorie zawodów przyszłości takie jak finanse, inżynieria czy HR. Za nowy design marki odpowiada studio kreatywne Super Super.
Zaproponowaliśmy zredefiniowanie myślenia o portalu jako o rakiecie kosmicznej, którą poszukujący pracy użytkownik podróżuje z punktu A do B. Podczas rozmów z zespołem Rocketjobs.pl zrozumieliśmy, że o serwisie należy myśleć w kontekście terminalu startowego i centrum podróży kosmicznych, położonego w samym centrum wszechświata ofert. Chcieliśmy podkreślić centralną pozycję użytkownika w tym systemie, a samą funkcję portalu sprowadzić do roli partnera, nawigującego kandydata przez skomplikowany i często stresujący proces poszukiwania nowej pracy. W odpowiedzi na tę nową narrację zbudowaliśmy modułowy system identyfikacji inspirowany klasycznymi przykładami wayshowingu połączonymi z estetyką retro-futurystycznych konsol sterowniczych. Dołożyliśmy wszelkich starań, by język marki był charakterystyczny i wyróżniał się na tle konkurencji, a przy tym pozostał na tyle prosty, by wdrożyć nowoczesne rozwiązania niemal całkowicie automatyzujące codzienną pracę z design systemem.
Krystian Berlak, Art Director Super Super
Jako marka potrzebowaliśmy dystynktywnej i nowoczesnej identyfikacji wizualnej, która z łatwością zaadoptuje się do wszystkich formatów wykorzystywanych na co dzień w naszej komunikacji. Projektantom ze studia Super Super w doskonały sposób udało się uchwycić nasze potrzeby i przełożyć je na język wizualny. We wszystkie nasze działania marketingowe wkładamy wiele serca i zaangażowania, staramy się, żeby były na jak najwyższym poziomie. Nie inaczej jest z warstwą wizualną, która stanowi istotną kwestię w budowaniu marki. Wierzymy, że nowy, atrakcyjny design pomoże nam jeszcze lepiej realizować misję łączenia pracodawców z najlepszymi kandydatami i zmieniać oblicze rekrutacji w Polsce.
Artur Leśniak, Marketing Manager Rocketjobs.pl