RocketJobs.pl, portal pracy dla pracowników z branż umysłowych, uruchamia autorski format video o charakterze employer brandingowym dedykowany pracodawcom. Pierwszą firmą, która dołączyła do projektu jest HEBE - znana drogeria kosmetyczna i platforma e-commerce.
Jaki jest cel projektu?
Projekt "Na Dywaniku" realizowany z RocketJobs.pl idealnie uzupełnił start naszej nowej kampanii employer brandingowej – która właśnie ujrzała światło dzienne. Od dawna wiedzieliśmy, że piękno naszej organizacji odzwierciedlają nasze zespoły i łączące nas relacje – trochę z przymrużeniem oka, zaproszenie tego piękna na tzw. „dywanik” było dla nas bardzo inspirujące. Na efekt finalny czekaliśmy z ogromną niecierpliwością – a to za sprawą bardzo dobrego przygotowania po stronie zespołu RocketJobs.pl. Doceniamy bardzo pełen profesjonalizm od momentu tworzenia koncepcji produkcji po jej realizację. Współpraca z jobboardem przy tego typu projektach to nie tylko wartość dodana do kreowanego na rynku wizerunku pracodawcy, ale również cenne doświadczenie wzmacniające wewnętrzne kompetencje osób zajmujących się obszarem EB w organizacji - dodaje.
Jakub Kruk, Senior HR Operations & EB Manager w HEBE