Ruszyła kampania digitalowa RocketJobs.pl pod hasłem GenZ!, zrealizowanawe współpracy z serwisem Gazeta.pl. Seria filmów video porusza temat podejścia do pracy pokolenia Z. Spoty będą emitowane w formatach reklamowych display i social mediach marki. Za koncept kreatywny odpowiada zespół RocketJobs.pl.
O pracy bez napinki i na równych zasadach
W naszej kampanii jako portal pracy przyszłości udzielamy głosu pokoleniu Z, które będzie kształtować przyszłość rynku pracy. Zachęcamy uważnie wsłuchać się w to, co mówią najmłodsi pracownicy i jakie wyznają wartości. Wierzę, że nasza inicjatywa da pracodawcom i pracodawczyniom wiele cennych refleksji i pozwoli przychylniej spojrzeć na młodych ludzi, szczególnie gdy w przestrzeni społecznej pojawia się wiele niesprawiedliwych i stereotypowych opinii. Ta kampania to celebracja wartości, które leżą u podstaw marki RocketJobs.pl –nowoczesnego podejścia do pracy, różnorodności i inkluzywności wśród pracowników.
Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl
O Zetkach/Gen Z wypowiadają się dziś wszyscy tylko nie przedstawiciele tego pokolenia. Dlatego kampania RocketJobs.pl już teraz jest małą rewolucją, w której jako portal, który potrzeby GenZ ma wpisane w swoją deklarację programową, z entuzjazmem bierzemy udział.
Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl