RocketJobs.pl, nowoczesny portal pracy dedykowany branżom cyfrowym, wystartował z kampanią digitalową www.jakpracowacbyniezalowac.pl. W ramach projektu powstała seria filmów video o charakterze dokumentalnym, w których pracownicy z różnych pokoleń dzielą się swoimi doświadczeniami i przemyśleniami w kontekście żalu, braku spełnienia oraz podejmowanego ryzyka w ich karierze. Marka uruchomiła też dedykowany landing page z treściami edukacyjnymi i wskazówkami jak prowadzić satysfakcjonujące życie zawodowe.
W RocketJobs.pl nie szukamy sztucznych i powierzchownych tematów. Nasza komunikacja zawsze dotyka istotnych spraw pracowniczych. Według naszych badań, ponad 60% polskich pracowników z pokolenia Y i Z, odczuwa wyraźny żal związany z ich dotychczasowym życiem zawodowym. Zasadne jest więc zadać pytanie: jak pracować, by nie żałować i na nie odpowiedzieć. Wspólnie z naszymi użytkownikami, ekspertami z obszarów psychologii, socjologii, HR i biznesu, stworzyliśmy imponującą ilość materiałów merytorycznych. Wierzymy, że wielu osobom pomogą one pracować świadomie i odnaleźć szczęście w pracy. Tak realizujemy misję marki RocketJobs.pl.
Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl