Rocketjobs.pl, dynamicznie rozwijający się job board dla pracowników z segmentu white collar, rusza z nową kampanią digitalową poświęconą prawu pracy www.prawopracyjestmegafajne.pl. Jednym z jej głównych elementów jest spot video w przewrotny sposób przedstawiający korzyści płynące ze znajomości praw pracowniczych. Za produkcję video odpowiada dom produkcyjny F25. W ramach kampanii twórcy zaplanowali także edukacyjny landing page z treściami poradnikowymi oraz cykl filmów z udziałem influencera Marcina Kruszewskiego – twórcy kanału Prawo Marcina. Działania potrwają przez najbliższy miesiąc.
W drugim odcinku naszej serii edukacyjnej korzystamy z podobnych patentów jak przy pierwszym o spoko ogłoszeniach. Kampania, którą da się opowiedzieć jednym obrazkiem, bez idei kreatywnej z oklepanymi już zabiegami copywriterskimi. Prosty przekaz, ale z niespotykanym elementem – czymś, co wybija nas z rytmu i ma w sobie bardziej subtelne poczucie humoru niż to, które znamy z filmów konkurencji.
Tomasz Dubiel, dyrektor kreatywny kampanii i reżyser spotu
Wielu pracowników zaczyna swoją przygodę z rynkiem pracy właśnie od naszego portalu. Czujemy się w obowiązku wyposażać ich w podstawową wiedzę prawną i dodawać wiary we własne możliwości i sprawczość. Prawo pracy nie należy do tematów, które marketing klasyfikuje w kategorii sexi. Wierzymy, że udało się nam przedstawić go w sposób intrygujący, dopasowany do współczesnych standardów komunikacji digitalowej.
Artur Leśniak, Marketing Manager Rocketjobs.pl
1. Badanie ilościowe na zlecenie Rocketjobs.pl na próbie N=500 pracowników biurowych w Polsce, styczeń 2023 r.
2. Badanie ilościowe na zlecenie Rocketjobs.pl na próbie N=500 pracowników biurowych w Polsce, styczeń 2023 r.
3. Badanie ilościowe na zlecenie Rocketjobs.pl na próbie N=500 pracowników biurowych w Polsce, styczeń 2023 r.